Управління освіти, охорони здоров'я, культури, сім'ї, молоді та спорту Тячівської міської ради
Закарпатської області

13 лютого 2019 року відбулася планова нарада з заступниками директорів з виховної роботи, педагогами-організаторами, вчителями образотворчого та трудового навчання закладів освіти Тячівської ОТГ.

13 лютого 2019 року відбулася планова  нарада з заступниками директорів з виховної роботи, педагогами-організаторами, вчителями образотворчого та трудового навчання закладів освіти Тячівської ОТГ.

Ключовими питаннями обговорення наради:

  • Про програму правової освіти населення області на 2018-2022 роки;
  • Про конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей»;
  • Профілактика кримінальних правопорушень серед неповнолітніх;
  • Проведення в області виставки «Донбас»: переPRO читання образу»;

Про програмі розвитку культури підростаючого покоління громади з метою творчої самореалізації та популяризації рідного краю Тячівською міською радою започатковано проект «Дитячо-юнацький образотворчий конкурс Тячів - 2019» і у зв'язку з цим було обговорено ряд питань, зокрема:

Опрацювання чотирьох етапів конкурсу, розроблення типового положення конкурсу з визначеними основними пунктами: тема, мета, номінації, вікові категорії, умови проведення, критерії оцінювання. Також були переглянуті та обговоренні основні вимоги згідно примірного положення про П'ятий обласний фестиваль-конкурс «Воскресни, писанко!» .

За участі учнів закладів освіти Тячівської громади плануються літературно-тематичний вечір присвячений урочистості з нагоди 205-ї річниці  від дня народження Т.Г. Шевченка.

На завершення наради спеціалісти управління освіти Тячівської міської ради побажали колегам успішної творчої роботи, талановитих творчих учнів та  гарних досягнень в різноманітних конкурсах.

 

М. Шелевер, головний спеціаліст управління освіти, охорони здоров'я, культури, сім'ї, молоді та спорту Тячівської міської ради

Е. Петер, спеціаліст 1-ї категорії управління освіти, охорони здоров'я, культури, сім'ї, молоді та спорту Тячівської міської ради




« повернутися до списку новин